Szukamy pomysłów, eliminujemy absurdy

szukamy pomysłów, Szukamy pomysłów, eliminujemy absurdyPrzygotowaliśmy koncepcję konkursu pracowniczego dla jednej ze Spółek polskiego sektora energetycznego o nazwie "Bank Pomysłów" oraz akcji "Kosz absurdów".


Celem Konkursu jest zebranie pomysłów związanych z:

  • usprawnieniem działania rozwiązań obecnie funkcjonujących w firmie,

  • eliminacją nieefektywności,

  • optymalizacją kosztową działalności firmy,

  • wdrożeniem nowych rozwiązań.


Zadanie konkursowe polega na zgłoszeniu pomysłu mającego na celu usprawnienie działania, optymalizację kosztów lub wdrożenie nowego rozwiązania w następujących kategoriach. Zadanie w ramach "Kosza absurdów" polega na zgłoszeniu działania, które np. wydłuża pracę lub jest zbędne.

W ramach projektu opracowaliśmy koncepcję realizacji oraz budowaliśmy stronę internetową wraz z formularzem zgłoszeń online. Strona internetowa została rozbudowa na bazę wiedzy, w której opublikowaliśmy artykuły eksperckie na temat innowacyjności.


Pozostałe wpisy

Pro&Com - Agencja PR