Przygotowaliśmy koncepcję konkursu pracowniczego dla jednej ze Spółek polskiego sektora energetycznego o nazwie "Bank Pomysłów" oraz akcji "Kosz absurdów".
Celem Konkursu jest zebranie pomysłów związanych z:
- usprawnieniem działania rozwiązań obecnie funkcjonujących w firmie,
- eliminacją nieefektywności,
- optymalizacją kosztową działalności firmy,
- wdrożeniem nowych rozwiązań.
Zadanie konkursowe polega na zgłoszeniu pomysłu mającego na celu usprawnienie działania, optymalizację kosztów lub wdrożenie nowego rozwiązania w następujących kategoriach. Zadanie w ramach "Kosza absurdów" polega na zgłoszeniu działania, które np. wydłuża pracę lub jest zbędne.
W ramach projektu opracowaliśmy koncepcję realizacji oraz budowaliśmy stronę internetową wraz z formularzem zgłoszeń online. Strona internetowa została rozbudowa na bazę wiedzy, w której opublikowaliśmy artykuły eksperckie na temat innowacyjności.