Zakończyliśmy proces wdrożenia portalu intranetowego w PERN S.A. Celem projektu było usprawnienie i uspójnienie procesu komunikacji wewnętrznej w Spółce.
Nasza Agencja przygotowała architekturę i przeprowadziła wdrożenie innowacyjnego narzędzia spełniającego wymogi wysokiej klasy rozwiązania informatycznego opartego na oprogramowaniu SharePoint 2016.
Narzędzie pozwala na lepsze i szybsze informowanie wszystkich pracowników rozrzuconych po całej Polskie o bieżących wydarzeniach z życia spółki oraz na wymianę wiedzy i informacji biznesowych. Integracja narzędzia z odpowiednimi aplikacjami pozwala na pracę online, co znacząco wpłynie na czas realizacji prowadzonych projektów i konsultacji.
Przeprowadziliśmy także szkolenie dla administratorów intranetu.
Strona jest responsywna, dostosowana i skalująca się do różnego rodzaju nośników: komputer, tablet, smartfon, zoptymalizowana pod bieżące przeglądarki na komputery osobiste i dostosowana do wysokich rozdzielczości ekranów komputerowych.
PERN S.A. jest krajowym liderem logistyki naftowej i strategiczną spółką gwarantującą bezpieczeństwo energetyczne Polski, a tym samym także Unii Europejskiej, w zakresie dostaw ropy. Podstawowa działalność Spółki to eksploatacja sieci rurociągów transportujących rosyjską ropę naftową dla największych producentów paliw w Polsce oraz w Niemczech.