Baza wiedzy

SOK-i [standardy obsługi klienta] wyciśnięte… tylko z kogo?

Utworzone przez Rafał Brodowski w Kwiecień 20, 2015  /   Opublikowane w Baza wiedzy, Kultura Organizacyjna

SOK-i [standardy obsługi klienta] wyciśnięte… tylko z kogo?

„A po co mamy to robić?!” – zapytał mnie kiedyś jeden z moich potencjalnych klientów, któremu zadałem pytanie o posiadanie czegoś, co zwykle określa się jako standardy obsługi klienta. Sprzedaję od wielu lat i moje dalsze pytania w oczywisty sposób zaprowadziły tego klienta do wniosku, że może rzeczywiście warto się nad tym zastanowić. Jakie to były pytania? Takie, które powinien zadać sobie każdy z decydentów odpowiadających za obszar sprzedaży lub komunikacji z klientami w nowocześnie zarządzanej organizacji:

Czytaj więcej

Błędy komunikacji wewnętrznej

Utworzone przez Agata Zwolan w Styczeń 07, 2014  /   Opublikowane w Baza wiedzy, Kultura Organizacyjna

„Jak to, to nie wiecie tego?” i „Wystarczy, że ja to wiem” to chyba najczęściej słyszane zdania świadczące o tym, że wypowiadający je szefowie różnych szczebli o komunikacji wewnętrznej niewielkie mają pojęcie. Tymczasem bez skutecznej komunikacji wewnętrznej firmie grozi nie tylko kryzys zaufania ale też niższa motywacja i zaangażowanie, które przekłada się na ogólny wizerunek organizacji. Przyjrzyjmy się więc głównym błędom popełnianym w firmach:

Czytaj więcej

Zarządzanie innowacyjnością

Utworzone przez Rafał Brodowski w Wrzesień 26, 2013  /   Opublikowane w Innowacyjność

Innowacje – nic nowego pod słońcem!

Innowacje towarzyszą człowiekowi od początku świata. Era energii wodnej i żelaza, energii parowej i stali, era elektryczności, elektroniki, lotnictwa, ropy naftowej i produkcji masowej czy wreszcie technologii ITC i internetu to oczywiście skala na poziomie rewolucji w dziedzinie innowacji. Generatorem tego typu zmian jest zawsze wrodzona ludzka ciekawość i dążenie do odkrywania nowego, w celu zmieniania świata i doskonalenia jakości naszego życia.

Czytaj więcej

Jak skutecznie promować inwestycje

Utworzone przez Agata Zwolan w Wrzesień 04, 2013  /   Opublikowane w CSR

Jak skutecznie promować inwestycje?

W dzisiejszych czasach inwestycje są towarem tak deficytowym, że ich promocja wydaje się zbędnym wydatkiem. Inwestorzy wielcy i mali, samorządowi i prywatni nie mają wątpliwości co do korzyści, jakie ich działalność przyniesie lokalnej społeczności. Nowe miejsca pracy, poprawa infrastruktury, wyższa atrakcyjność terenów itp. to oczywisty zysk dla mieszkańców. Tak oczywisty, że niejednokrotnie inwestorzy nie potrafią i nie chcą dostrzec innej perspektywy, a co za tym idzie nie umieją rozmawiać i przekonywać społeczeństwa do swoich racji. W konsekwencji inwestycja choć słuszna i konieczna rodzi niepotrzebne napięcia i protesty.

Czytaj więcej

Z kim warto rozmawiać o procesie dialogu inwestycyjnego

Utworzone przez Wojtek Kaczmarczyk w Wrzesień 04, 2013  /   Opublikowane w CSR

Z KIM WARTO ROZMAWIAĆ W PROCESIE DIALOGU INWESTYCYJNEGO

W procesie Dialogu Inwestycyjnego dokonuje się wymiana informacji o planowanej lub realizowanej inwestycji oraz budowana jest pozytywna wiedza o celu inwestycji, jej przebiegu, rezultatach oraz oddziaływaniu na społeczność lokalną i środowisko. Dzięki Dialogowi Inwestycyjnemu można wypracować wspólne stanowisko społeczności lokalnej wobec inwestycji .

Czytaj więcej

Bądź liderem innowacyjności

Utworzone przez Agata Zwolan w Sierpień 17, 2013  /   Opublikowane w Innowacyjność, Kultura Organizacyjna

Bądź liderem innowacyjności

Jak wzmocnić wartość firmy, wykorzystać jej potencjał, odnieść rynkowy sukces, pozostawiając konkurencję daleko w tyle? Jeśli widzisz, że Twoja firma potrzebuje zmian, jeśli potrafisz swoje wizje sprecyzować i jesteś wystarczająco zdeterminowany, aby osiągnąć sukces – jesteś już w połowie drogi.
Czytaj więcej

Dialog Inwestycyjny

Utworzone przez Wojtek Kaczmarczyk w Sierpień 09, 2013  /   Opublikowane w CSR

Dialog InwestycyjnyDIALOG INWESTYCYJNY – jak go realizować?

Dialog społeczny (DS) to budowanie porozumienia wśród członków wspólnoty lokalnej, regionalnej czy narodowej na rzecz współodpowiedzialności za zrównoważony rozwój społeczeństwa i dobrobyt mieszkańców.

Czytaj więcej

Dialog społeczny

Utworzone przez Wojtek Kaczmarczyk w Sierpień 08, 2013  /   Opublikowane w CSR

DIALOG SPOŁECZNY – INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ

Budowanie platformy dialogu ze społecznością jest ważnym elementem  skutecznej realizacji celów biznesowych.  Celem takiego dialogu jest:

  • tworzenie i integracja wspólnoty wokół uzgodnionych celów strategii rozwoju

  • łagodzenie sprzeczności interesów różnych zbiorowości

  • rozładowywanie konfliktów poprzez rozwiązywanie wspólnych problemów

Czytaj więcej

Innowacyjna firma

Utworzone przez Agata Zwolan w Sierpień 01, 2013  /   Opublikowane w Innowacyjność, Kultura Organizacyjna

Innowacyjna firma – strategiczne wyzwanie

Firma innowacyjna to coś zdecydowanie więcej niż kilka świetnych osób z doskonałymi pomysłami, więcej niż wynalezienie nowego produktu. To sposób myślenia pracowników – zaangażowanych, pozytywnie odnoszących się do zmian i szukających możliwości usprawnienia swojej pracy, patrzących na problemy w kategorii wyzwań inspirujących do działań.
Czytaj więcej

^ Wróć na górę
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!